vrijdag 5 september 2008

een paar dagen later.......

een paar dagen later de eerste ervaringen aan het blog toevertrouwen.
om eerlijk te zijn: het viel niet mee; waar sta ik nou, hoe kom ik binnen, waar zit de knop voor berichten, hoe deed jan dat nou ook alweer?????
ach wat, gewoon aan de slag en zien wat er van komt.
nu dus maar hopen dat het berichtje op de plek komt waar het hoort.

inmiddels is de i-pod opgeladen. moet ik nu wel of niet me registreren met het product?
wat het meest lastige is? iedere stap vraagt om een keuze.
vroeger was het leven zoooo simpel :)

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Een mooie overdenking. Het leven bestaat uit keuzes maken, een nieuwe omgeving vraagt om nieuwe afwegingen. Maar dat lukt je al heel goed, zie ik.

Heb je de handleiding gelezen over het gebruik van de ZEN? Op de OBD-23dingen site staat onder FAQ een handleiding die je kunt downloaden (ppt) en daar staat in hoe je de registratie doorloopt (met keuzevoorstellen). Succes!